2014年10月1日 星期三

台中台北7日6夜自由行 - 古奈堡旅店(Good 9 Stay Inn)

我去過咁多次旅行
呢一間野算係我住過咁多HOTEL最差既一間
佢差, 唔係差係service, 而係個房間
所以我一定要寫出黎, 等其他諗住住既人小心D揀
呢間完全唔可以稱為hotel
佢最多可以被叫為旅館
佢真係幾近西門町站
附近亦都係西門町中心地帶
但, 佢係係條巷既一個可以話係荒廢左既商場樓上到
個個商場地下都仲有一兩間店, 不過我見係個到流連既人, 都唔係善男信女
所以, 真係要小心D
搭左LIFT上去, 成個環境就變哂, 間旅館都算裝條得唔錯
但只限於個走廊
佢係只有一個櫃檯仔作為一個reception
而reception既staff都係男人, 呢個係令我幾suprise
但佢地態度唔錯
不過, 一入到間房, 真係晴天劈X
因為..間房係細到..放左2個行李後, 你已經係無位行入去
我地既活動空間, 係張床上面!!!!
另外, 無衣櫃同梳妝台俾我地放野
佢算好好, 係門口到放左張摺chair俾我地放下袋, 如果連張摺chair都無, 我地D袋就真係要放係個地下到


呢張圖係黎自官網, 正正係我地間房, 係由門口影入去, 你而家見到既, 就真係得咁大既
張床係正門口既右手邊

一個細到喊既MON放係一個矮雪櫃上, 隔離個個係一個細枱, 放左水同杯

以為間房細都算, 浴室 好似都幾好, 點知..ha ha, 你沖涼就知出事,
個花sa係定左係個wall到, 但一開水, D水係射到勁遠, 去到個洗手盤到,
我地係咪要企係個洗手盤到沖涼??

我地好不解既係, 我地book房除左睇價錢外, 仲有就係D人既comment
點解, 係agoda上面D comment係咁多好評
後黎, 我地行過走廊時, 望過入人地間房
原來係好靚家!!
唔似我地咁細到想死
再後黎, 我地返到黎上網睇返, 原來雙人房都有分"標準雙人小房" 同 "標準雙房"
我頂!!
係agoda上, 我地住個間叫"經濟大床房 - queen bed (Budget queen bed)", 亦即係佢官網既"標準雙人小房"
呢間真係唔好揀, 幾平都係咁話
除非你要求既係只要有張床你就心滿意足
否側, 真係俾多少少錢, 揀個"標準雙房" or揀另一間酒店
最後, 我只可以話, 呢間旅館係我地今次既TRIP既唯一一個污點

沒有留言:

張貼留言